ღ LilacMessy Followers ღ

ღ Since 29/12/09 ღ

ღ LikeUsOnFacebook ღ





Tuesday, February 2, 2010

sape tasuke kentut kne bace nih!!



pesal erkk bile ter-buang angin je orng kate ta senonoh?? orng y simpan angin tuh lagik ta senonoh.. pesal nak simpan2 lak, 'bbboorrdd' je.. dh nme pown terkent0t.. takan nak salahkan montot kowt.. ahakss..





kau tawu x kentot nie sebahagian dari idup?? kalu ta kentot, make ta lengkap lah idup uols.. ase cm ta maju gtue.. lalalala.. :) ta caye erk?? scroll bwh lagik!!



WASHINGTON : Ia mungkin melucukan dan dianggap tidak masuk akal tetapi pegawai kesihatan persekutuan Amerika Syarikat (AS) dijangka segera mengeluarkan laporan yang memberi amaran kepada umum mengenai faedah kentut.


“Kentut, jika kerap dihidu boleh menyembuhkan perbagai penyakit berbahaya seperti sakit kepala, gangguan pada mata, emfisema, lelah, bronkitis sakit jantung dan lain lain"


“Setiap tahun, kira-kira 130,000 rakyat AS telah pulih daripada perbagai penyakit disebabkan menghidu kentut dan ramai lagi berasa lega daripada penyakit serius kerana terlalu lama terdedah kepada keadaan itu,” kata seorang doktor yang bertugas dengan Pusat Kawalan Penyakit (CDC) AS.


Menurut laporan yang akan dikeluarkan CDC, setiap tahun kentut mempulihkan 800 kes serangan jantung, 250 kes angin ahmar,30,000 lelah dan 50,000 kes sakit telinga. Disebabkan masalah makanan tidak teratur, kini ramai rakyat Amerika menghidap kembung perut.



ha.. kn dh ckp.. so, uols rela kn jer idung tuh hidu kentot y ala2 bangkai tikus tue.. dpt gak pulihkan mne2 y patot.. **dpt gak angin y tertahan tuh terbuang nyah oii.. bluekss!!**


mis'eyes kan de migrain, so kasik la adeks2 ko tuh kentot puas2 weeh!! baru bercamuk lari migrain ko tuh!! hak3!! kentot nih tade la trok sgt kn.. juz bawu jewp hampeehh!! nikmat dia.. peerrgghh.. ;)


moral of today : kentotlah merate~rate tempat.. ingatlah orng y tersayunk!! :P



>> ciitt!! bukan sesaje nak post mende alah niey,
but nak kasik info skit kt korunk2 y suke tahan2 nih.. ;)





my heart beats juz for u...
SecubitNota; Sharing is Caring, TAPY kalau nak copy entry wa, bgtau eh.. Paling terok pong wa makan hati jerk.. :)

8 Hug me ღ:

eyes143.. said...

cehhh! tak senonoh pnya bdk! i tak rela u..

* mEsSy * said...

senonoh la weehh.. rela ajer la.. ahakks!!

:)

Redbloodsnow said...

akak suke kentot. leh air dlm bdn terlepas kuar...kehkehkeh. pssttt nk taw x, dpn² dillah pun akak kentut taw. haaaaa nampak jek muke akak ayu kan...tp...ya ampunnn, x senonoh...kahkahkahkah


:P

* mEsSy * said...

akak mmg shempoi la.. messy pown suke gak tapy kan slalu kne embush lorh.. bub to messy post mende alah niey sume.. :)

bi0 betul akak.. messy salute la ngn akak.. dh nak ter, takan nak tahan kowt.. kn2.. ahaks.. kalu akak menahan kang muke tuh merah berapi terkejuts lak cik abg tue nengok..

;)

ardinihumaira said...

betol... i memang tau info ni cuma kalo orang kentot i pasti nak pengsan... miahaha

Ery said...

Setuju... Tapi apsal setiap kali aku kentot bini aku muntah... Adakah itu buang penyakit?? Konfius2... Hehe

* mEsSy * said...

ARDINIHUMAIRA ~ opkoz.. pengsan 10 hari.. bub baw dia ngancam sgt.. agagagaga..

:P

* mEsSy * said...

ERY ~ jgn kate bini kau je muntah.. ak pown muntah la weh.. ahakss.. ko tuh dh mkn jering g lak kentot mentot nih.. kompom pengsan wehh!! ngeh3..

:P